Fabian Raw

INSTAGRAM & SNAP: venjar

Mindset warfare

  • Publisert: 06.02.2017, 19:42
  • Kategori: Mat
  • Det kommer som regel når jeg er minst forberedt. Jeg blir kastet inn i en eksistensiell berg-og-dalbane hvor farten bare øker. Det stopper ikke før jeg har lagt meg ned på gulvet og ser opp i taket.

    De fleste kaller det angst og det er en stund siden sist. Det første jeg gjør, er å starte med å gå gjennom alt jeg ikke har gjennomført eller fått til. 
    These days ain't leather weather. Dress warm.

    Dette starter en prossess hvor jeg straffer meg selv for hver og én av disse tingene. Denne taktikken er utrolig destruktiv og er det første hjernen min gjør. Det er nok delvis fordi det er det letteste, men også tilfredsstillende samtidig som det er smertefullt fordi du møter problemene, uten å forløse noen ting..

    Pusten er neste steget. Jeg må først strekke meg godt for å løse opp sperringer i hjertet og solar plexus. Om sperringen er for stor, hender det at jeg mistet bevisstheten i 5-10 sekunder, noen ganger mer, og kun dette alene kjennes som en rus når blodet trenger gjennom. Nå kan jeg starte å puste liggende, 20 dype pust, sakte inn og ut, lukkede øyne.

    Til slutt setter jeg meg opp i skredderstilling, åpner øynene og starter med å kontemplere rundt hvorfor jeg har dette i meg, dette man kaller "angst". 

    Den griper tak i brystet og vrenger hele innsiden ut, men alt kommer ut så irrasjonelt, som en kortstokk som blir kastet i været og hvor jeg må samle og sortere alle. Jeg vil aller helst bare rope ut til en jeg har kjær, men jeg vet godt hva de sier, for jeg har hørt det før. Svarene ligger hos meg.Det avgjørende momentet er før jeg starter å synes synd på meg selv. Jeg innser at svaret er det samme. Jeg må jobbe hardt denne dagen, legge meg mye tidligere og gjøre dette konsistent i en uke.


    Find your ace, it's usually right in front of your stupid face : )
     

    Etter å ha skuet over alle kortene spredd utover gulvet i et par minutter til, drar jeg meg selv opp, dasker meg selv litt i fleisen og tar 30 push-ups for å få blodomløpet i gang. Går ut døren for å oppdage at det er altfor kaldt med skinnjakke, for så å gå hjem igjen for å skifte til noe varmere, og starter dagen. I morgen vil jeg mest sannsynlig se tilbake på det som noe fjernt i fortiden. 

    Om det er fremtiden eller fortiden, prøv samle kortene, en etter en.

    Soooo..legge seg før 11:30 i en uke i strekk. Strekk deg godt hver morgen, gjerne ved hjelp av yoga (spesielt om du trener ofte) og prøv med meditasjon 5-10 min. Det vil gjøre underverker med psyken.

    Tar dere med på trening senere i uken :    )

  • Publisert: 06.02.2017, 19:42
  • Kategori: Mat
  • 6 kommentarer
  • hits