Fabian Raw

INSTAGRAM & SNAP: venjar

Mindset warfare

  • Publisert: 06.02.2017, 19:42
  • Kategori: Mat
  • Det kommer som regel nr jeg er minst forberedt. Jeg blir kastet inn i en eksistensiell berg-og-dalbane hvor farten bare ker. Det stopper ikke fr jeg har lagt meg ned p gulvet og ser opp i taket.

    De fleste kaller det angst og det er en stund siden sist. Det frste jeg gjr, er starte med g gjennom alt jeg ikke har gjennomfrt eller ftt til. 
    These days ain't leather weather. Dress warm.

    Dette starter en prossess hvor jeg straffer meg selv for hver og n av disse tingene. Denne taktikken er utrolig destruktiv og er det frste hjernen min gjr. Det er nok delvis fordi det er det letteste, men ogs tilfredsstillende samtidig som det er smertefullt fordi du mter problemene, uten forlse noen ting..

    Pusten er neste steget. Jeg m frst strekke meg godt for lse opp sperringer i hjertet og solar plexus. Om sperringen er for stor, hender det at jeg mistet bevisstheten i 5-10 sekunder, noen ganger mer, og kun dette alene kjennes som en rus nr blodet trenger gjennom. N kan jeg starte puste liggende, 20 dype pust, sakte inn og ut, lukkede yne.

    Til slutt setter jeg meg opp i skredderstilling, pner ynene og starter med kontemplere rundt hvorfor jeg har dette i meg, dette man kaller "angst". 

    Den griper tak i brystet og vrenger hele innsiden ut, men alt kommer ut s irrasjonelt, som en kortstokk som blir kastet i vret og hvor jeg m samle og sortere alle. Jeg vil aller helst bare rope ut til en jeg har kjr, men jeg vet godt hva de sier, for jeg har hrt det fr. Svarene ligger hos meg.Det avgjrende momentet er fr jeg starter synes synd p meg selv. Jeg innser at svaret er det samme. Jeg m jobbe hardt denne dagen, legge meg mye tidligere og gjre dette konsistent i en uke.


    Find your ace, it's usually right in front of your stupid face : )
     

    Etter ha skuet over alle kortene spredd utover gulvet i et par minutter til, drar jeg meg selv opp, dasker meg selv litt i fleisen og tar 30 push-ups for f blodomlpet i gang. Gr ut dren for oppdage at det er altfor kaldt med skinnjakke, for s g hjem igjen for skifte til noe varmere, og starter dagen. I morgen vil jeg mest sannsynlig se tilbake p det som noe fjernt i fortiden. 

    Om det er fremtiden eller fortiden, prv samle kortene, en etter en.

    Soooo..legge seg fr 11:30 i en uke i strekk. Strekk deg godt hver morgen, gjerne ved hjelp av yoga (spesielt om du trener ofte) og prv med meditasjon 5-10 min. Det vil gjre underverker med psyken.

    Tar dere med p trening senere i uken :    )

  • Publisert: 06.02.2017, 19:42
  • Kategori: Mat
  • 6 kommentarer
  • hits